Modernus propelerinis siurblys su įdiegta „N-technology“ technologija
Ilgalaikis aukštas efektyvumas
Patikimas ir tvirtas
PROPELERINIS SIURBLYS SU „N-TECHNOLOGY“ TECHNOLOGIJA
„P“ serijos siurblys garantuoja maksimalų patikimumą dėka praktikoje patikrintos unikalios „N-technology“ technologijos, kurios esmę sudaro atgal užlenktos pagrindinės propelerio briaunos ir išleidimo reljefinis griovelis dėvėjimosi žiedo srityje. Patentuota „N-technology“ technologija užtikrina, kad siurblys išsivalytų savaime, todėl nebus neplanuotų prastovų, bus taupoma elektros energija dėka didelio šio siurblio efektyvumo.
Šis siurblys lengvai sumontuojamas, nereikia jo surinkinėti, nekyla veleno sulygiavimo problemų. „Flygt“ panardinamas siurblys gali būti sumontuotas savo 1400 mm kolonoje per kelias minutes. Ir galite lengvai jį pririšti techniniam aptarnavimui dėka jo išmanios instaliacijos koncepcijos.
TVIRTA IR PATIKIMA KONSTRUKCIJA
Variklis sukurtas naudojimui panardinus. Karštis sukoncentruojamas ties statoriaus šerdimi dėl geresnių aušinimo savybių.
Nerūdijančio plieno propeleris.
Savaime išsivalančios kreipiančiosios mentės optimizuotos naudojimui su užterštu vandeniu.
Dvigubo mechaninio sandariklio sistema. Du mechaninių veleno sandariklių komplektai veikia nepriklausomai vienas nuo kito, kad užtikrintų dvigubą patikimumą.
Šios tarpinės gaminamos arba iš volframo karbido (WCCR) ar silicio karbido (SiC) priklausomai nuo pumpuojamo turinio.
Variklio kabelis SUBCAB® specialiai sukurtas naudojimui su panardinamais įrenginiais.
Kolona (L)
Kolonos vamzdis, pusiau nuolatinė panardinama siurblio instaliacija. Panardinama siurblinė montuojama su siurbliu sumontuotu slėginio atvamzdžio viduje, automatiškai pastatoma ant flanšo.
Modernus propelerinis siurblys su įdiegta „N-technology“ technologija
Ilgalaikis aukštas efektyvumas
Aliuminio-bronzos propeleris
Patikimas ir tvirtas
PROPELERINIS SIURBLYS SU „N-TECHNOLOGY“ TECHNOLOGIJA
„P“ serijos siurblys garantuoja maksimalų patikimumą dėka praktikoje patikrintos unikalios „N-technology“ technologijos, kurios esmę sudaro atgal užlenktos pagrindinės propelerio briaunos ir išleidimo reljefinis griovelis dėvėjimosi žiedo srityje. Patentuota „N-technology“ technologija užtikrina, kad siurblys išsivalytų savaime, todėl nebus neplanuotų prastovų, bus taupoma elektros energija dėka didelio šio siurblio efektyvumo.
Šis siurblys lengvai sumontuojamas, nereikia jo surinkinėti, nekyla veleno sulygiavimo problemų. „Flygt“ panardinamas siurblys gali būti sumontuotas savo 1400 mm kolonoje per kelias minutes. Ir galite lengvai jį pririšti techniniam aptarnavimui dėka jo išmanios instaliacijos koncepcijos.
TVIRTA IR PATIKIMA KONSTRUKCIJA
Variklis sukurtas naudojimui panardinus. Karštis sukoncentruojamas ties statoriaus šerdimi dėl geresnių aušinimo savybių.
Aliuminio-bronzos lydinio propeleris įprastam naudojimui daugeliui pritaikymo sričių.
Dvigubo mechaninio sandariklio sistema. Du mechaninių veleno sandariklių komplektai veikia nepriklausomai vienas nuo kito, kad užtikrintų dvigubą patikimumą.
Šios tarpinės gaminamos arba iš volframo karbido (WCCR) ar silicio karbido (SiC) priklausomai nuo pumpuojamo turinio.
Variklio kabelis SUBCAB® specialiai sukurtas naudojimui su panardinamais įrenginiais.
Kolona (L)
Kolonos vamzdis, pusiau nuolatinė panardinama siurblio instaliacija. Panardinama siurblinė montuojama su siurbliu sumontuotu slėginio atvamzdžio viduje, automatiškai pastatoma ant flanšo.
Modernus propelerinis siurblys su įdiegta „N-technology“ technologija
Nuolatinis didelis efektyvumas
Tvirtas ir patikimas
PROPELERINIS SIURBLYS SU „N-TECHNOLOGY“ TECHNOLOGIJA
„P“ serijos siurblys garantuoja maksimalų patikimumą dėka praktikoje patikrintos unikalios „N-technology“ technologijos, kurios esmę sudaro atgal užlenktos pagrindinės propelerio briaunos ir išleidimo reljefinis griovelis dėvėjimosi žiedo srityje. Patentuota „N-technology“ technologija užtikrina, kad siurblys išsivalytų savaime, todėl nebus neplanuotų prastovų, bus taupoma elektros energija dėka didelio šio siurblio efektyvumo.
Šis siurblys lengvai sumontuojamas, nereikia jo surinkinėti, nekyla veleno sulygiavimo problemų. „Flygt“ panardinamas siurblys gali būti sumontuotas savo 1200 mm kolonoje per kelias minutes. Ir galite lengvai jį pririšti techniniam aptarnavimui dėka jo išmanios instaliacijos koncepcijos.
TVIRTA IR PATIKIMA KONSTRUKCIJA
Variklis sukurtas naudojimui panardinus. Karštis sukoncentruojamas ties statoriaus šerdimi dėl geresnių aušinimo savybių.
Nerūdijančio plieno propeleris pritaikymo sritims, kurioms būtinas nerūdijantis plienas.
Savaime išsivalančios kreipiančiosios mentės optimizuotos naudojimui su užterštu vandeniu.
Dvigubo mechaninio sandariklio sistema. Du mechaninių veleno sandariklių komplektai veikia nepriklausomai vienas nuo kito, kad užtikrintų dvigubą patikimumą.
Šios tarpinės gaminamos arba iš volframo karbido (WCCR) ar silicio karbido (SiC) priklausomai nuo pumpuojamo turinio.
Variklio kabelis SUBCAB® specialiai sukurtas naudojimui su panardinamais įrenginiais.
Kolona (L)
Kolonos vamzdis, pusiau nuolatinė panardinama siurblio instaliacija. Panardinama siurblinė montuojama su siurbliu sumontuotu slėginio atvamzdžio viduje, automatiškai pastatoma ant flanšo.
Modernus propelerinis siurblys su įdiegta „N-technology“ technologija
Ilgalaikis aukštas efektyvumas
Aliuminio-bronzos propeleris
Patikimas ir tvirtas
PROPELERINIS SIURBLYS SU „N-TECHNOLOGY“ TECHNOLOGIJA
„P“ serijos siurblys garantuoja maksimalų patikimumą dėka praktikoje patikrintos unikalios „N-technology“ technologijos, kurios esmę sudaro atgal užlenktos pagrindinės propelerio briaunos ir išleidimo reljefinis griovelis dėvėjimosi žiedo srityje. Patentuota „N-technology“ technologija užtikrina, kad siurblys išsivalytų savaime, todėl nebus neplanuotų prastovų, bus taupoma elektros energija dėka didelio šio siurblio efektyvumo.
Šis siurblys lengvai sumontuojamas, nereikia jo surinkinėti, nekyla veleno sulygiavimo problemų. „Flygt“ panardinamas siurblys gali būti sumontuotas savo 800 mm kolonoje per kelias minutes. Ir galite lengvai jį pririšti techniniam aptarnavimui dėka jo išmanios instaliacijos koncepcijos.
TVIRTA IR PATIKIMA KONSTRUKCIJA
Variklis sukurtas naudojimui panardinus. Karštis sukoncentruojamas ties statoriaus šerdimi dėl geresnių aušinimo savybių.
Aliuminio-bronzos lydinio propeleris įprastam naudojimui daugeliui pritaikymo sričių.
Dvigubo mechaninio sandariklio sistema. Du mechaninių veleno sandariklių komplektai veikia nepriklausomai vienas nuo kito, kad užtikrintų dvigubą patikimumą.
Šios tarpinės gaminamos arba iš volframo karbido (WCCR) ar silicio karbido (SiC) priklausomai nuo pumpuojamo turinio.
Variklio kabelis SUBCAB® specialiai sukurtas naudojimui su panardinamais įrenginiais.
Kolona (L)
Kolonos vamzdis, pusiau nuolatinė panardinama siurblio instaliacija. Panardinama siurblinė montuojama su siurbliu sumontuotu slėginio atvamzdžio viduje, automatiškai pastatoma ant flanšo.
Modernus propelerinis siurblys su įdiegta „N-technology“ technologija
Ilgalaikis aukštas efektyvumas
Aliuminio-bronzos propeleris
Patikimas ir tvirtas
PROPELERINIS SIURBLYS SU „N-TECHNOLOGY“ TECHNOLOGIJA
„P“ serijos siurblys garantuoja maksimalų patikimumą dėka praktikoje patikrintos unikalios „N-technology“ technologijos, kurios esmę sudaro atgal užlenktos pagrindinės propelerio briaunos ir išleidimo reljefinis griovelis dėvėjimosi žiedo srityje. Patentuota „N-technology“ technologija užtikrina, kad siurblys išsivalytų savaime, todėl nebus neplanuotų prastovų, bus taupoma elektros energija dėka didelio šio siurblio efektyvumo.
Šis siurblys lengvai sumontuojamas, nereikia jo surinkinėti, nekyla veleno sulygiavimo problemų. „Flygt“ panardinamas siurblys gali būti sumontuotas savo 1000 mm kolonoje per kelias minutes. Ir galite lengvai jį pririšti techniniam aptarnavimui dėka jo išmanios instaliacijos koncepcijos.
TVIRTA IR PATIKIMA KONSTRUKCIJA
Variklis sukurtas naudojimui panardinus. Karštis sukoncentruojamas ties statoriaus šerdimi dėl geresnių aušinimo savybių.
Aliuminio-bronzos lydinio propeleris įprastam naudojimui daugeliui pritaikymo sričių.
Dvigubo mechaninio sandariklio sistema. Du mechaninių veleno sandariklių komplektai veikia nepriklausomai vienas nuo kito, kad užtikrintų dvigubą patikimumą.
Šios tarpinės gaminamos arba iš volframo karbido (WCCR) ar silicio karbido (SiC) priklausomai nuo pumpuojamo turinio.
Variklio kabelis SUBCAB® specialiai sukurtas naudojimui su panardinamais įrenginiais.
Kolona (L)
Kolonos vamzdis, pusiau nuolatinė panardinama siurblio instaliacija. Panardinama siurblinė montuojama su siurbliu sumontuotu slėginio atvamzdžio viduje, automatiškai pastatoma ant flanšo.
PROPELERINIS SIURBLYS SU „N-TECHNOLOGY“ TECNOLOGIJA
„P“ serijos siurblys garantuoja maksimalų patikimumą dėka praktikoje patikrintos unikalios „N-technology“ technologijos, kurios esmę sudaro atgal užlenktos p[pagrindinės propelerio briaunos ir išleidimo reljefinis griovelis dėvėjimosi žiedo srityje. Patentuota „N-technology“ technologija užtikrina, kad siurblys išsivalytų savaime, todėl nebus neplanuotų prastovų, bus taupoma elektros energija dėka didelio šio siurblio efektyvumo.
Šis siurblys lengvai sumontuojamas, nereikia jo surinkinėti, nekyla veleno sulygiavimo problemų. „Flygt“ panardinamas siurblys gali būti sumontuotas 1000 mm kolonoje per kelias minutes. Ir galite lengvai jį pririšti techniniam aptarnavimui dėka jo išmanios instaliacijos koncepcijos.
PROPELERINIS SIURBLYS SU „N-TECHNOLOGY“ TECHNOLOGIJA
„P“ serijos siurblys garantuoja maksimalų patikimumą dėka praktikoje patikrintos unikalios „N-technology“ technologijos, kurios esmę sudaro atgal užlenktos pagrindinės propelerio briaunos ir išleidimo reljefinis griovelis dėvėjimosi žiedo srityje. Patentuota „N-technology“ technologija užtikrina, kad siurblys išsivalytų savaime, todėl nebus neplanuotų prastovų, bus taupoma elektros energija dėka didelio šio siurblio efektyvumo.
Šis siurblys lengvai sumontuojamas, nereikia jo surinkinėti, nekyla veleno sulygiavimo problemų. „Flygt“ panardinamas siurblys gali būti sumontuotas savo 1000 mm kolonoje per kelias minutes. Ir galite lengvai jį pririšti techniniam aptarnavimui dėka jo išmanios instaliacijos koncepcijos.
TVIRTA IR PATIKIMA KONSTRUKCIJA
Variklis sukurtas naudojimui panardinus. Karštis sukoncentruojamas ties statoriaus šerdimi dėl geresnių aušinimo savybių.
Dvigubo mechaninio sandariklio sistema. Du mechaninių veleno sandariklių komplektai veikia nepriklausomai vienas nuo kito, kad užtikrintų dvigubą patikimumą.
Šios tarpinės gaminamos arba iš volframo karbido (WCCR) ar silicio karbido (SiC) priklausomai nuo pumpuojamo turinio.
Variklio kabelis SUBCAB® specialiai sukurtas naudojimui su panardinamais įrenginiais.
Kolona (L)
Kolonos vamzdis, pusiau nuolatinė panardinama siurblio instaliacija. Panardinama siurblinė montuojama su siurbliu sumontuotu slėginio atvamzdžio viduje, automatiškai pastatoma ant flanšo.
Modernus propelerinis siurblys su įdiegta „N-technology“ technologija
Ilgalaikis aukštas efektyvumas
Patikimas ir tvirtas
PROPELERINIS SIURBLYS SU „N-TECHNOLOGY“ TECHNOLOGIJA
„P“ serijos siurblys garantuoja maksimalų patikimumą dėka praktikoje patikrintos unikalios „N-technology“ technologijos, kurios esmę sudaro atgal užlenktos pagrindinės propelerio briaunos ir išleidimo reljefinis griovelis dėvėjimosi žiedo srityje. Patentuota „N-technology“ technologija užtikrina, kad siurblys išsivalytų savaime, todėl nebus neplanuotų prastovų, bus taupoma elektros energija dėka didelio šio siurblio efektyvumo.
Šis siurblys lengvai sumontuojamas, nereikia jo surinkinėti, nekyla veleno sulygiavimo problemų. „Flygt“ panardinamas siurblys gali būti sumontuotas savo 800 mm kolonoje per kelias minutes. Ir galite lengvai jį pririšti techniniam aptarnavimui dėka jo išmanios instaliacijos koncepcijos.
TVIRTA IR PATIKIMA KONSTRUKCIJA
Variklis sukurtas naudojimui panardinus. Karštis sukoncentruojamas ties statoriaus šerdimi dėl geresnių aušinimo savybių.
Nerūdijančio plieno propeleris.
Savaime išsivalančios kreipiančiosios mentės optimizuotos naudojimui su užterštu vandeniu.
Dvigubo mechaninio sandariklio sistema. Du mechaninių veleno sandariklių komplektai veikia nepriklausomai vienas nuo kito, kad užtikrintų dvigubą patikimumą.
Šios tarpinės gaminamos arba iš volframo karbido (WCCR) ar silicio karbido (SiC) priklausomai nuo pumpuojamo turinio.
Variklio kabelis SUBCAB® specialiai sukurtas naudojimui su panardinamais įrenginiais.
Kolona (L)
Kolonos vamzdis, pusiau nuolatinė panardinama siurblio instaliacija. Panardinama siurblinė montuojama su siurbliu sumontuotu slėginio atvamzdžio viduje, automatiškai pastatoma ant flanšo.
Modernus propelerinis siurblys su įdiegta „N-technology“ technologija
Ilgalaikis aukštas efektyvumas
Aliuminio-bronzos propeleris
Patikimas ir tvirtas
PROPELERINIS SIURBLYS SU „N-TECHNOLOGY“ TECHNOLOGIJA
„P“ serijos siurblys garantuoja maksimalų patikimumą dėka praktikoje patikrintos unikalios „N-technology“ technologijos, kurios esmę sudaro atgal užlenktos pagrindinės propelerio briaunos ir išleidimo reljefinis griovelis dėvėjimosi žiedo srityje. Patentuota „N-technology“ technologija užtikrina, kad siurblys išsivalytų savaime, todėl nebus neplanuotų prastovų, bus taupoma elektros energija dėka didelio šio siurblio efektyvumo.
Šis siurblys lengvai sumontuojamas, nereikia jo surinkinėti, nekyla veleno sulygiavimo problemų. „Flygt“ panardinamas siurblys gali būti sumontuotas savo 800 mm kolonoje per kelias minutes. Ir galite lengvai jį pririšti techniniam aptarnavimui dėka jo išmanios instaliacijos koncepcijos.
TVIRTA IR PATIKIMA KONSTRUKCIJA
Variklis sukurtas naudojimui panardinus.
Karštis sukoncentruojamas ties statoriaus šerdimi dėl geresnių aušinimo savybių.
Aliuminio-bronzos lydinio propeleris įprastam naudojimui daugeliui pritaikymo sričių.
Dvigubo mechaninio sandariklio sistema. Du mechaninių veleno sandariklių komplektai veikia nepriklausomai vienas nuo kito, kad užtikrintų dvigubą patikimumą.
Šios tarpinės gaminamos arba iš volframo karbido (WCCR) ar silicio karbido (SiC) priklausomai nuo pumpuojamo turinio.
Variklio kabelis SUBCAB® specialiai sukurtas naudojimui su panardinamais įrenginiais.
Kolona (L)
Kolonos vamzdis, pusiau nuolatinė panardinama siurblio instaliacija. Panardinama siurblinė montuojama su siurbliu sumontuotu slėginio atvamzdžio viduje, automatiškai pastatoma ant flanšo.
Klasikiniai „C“ serijos siurbliai su uždaru darbo ratu daugelį metų įrodė savo patikimumą ir yra sukurti įvairių tipų terpei pumpuoti.
„Flygt C 3800“ – tai keturių kanalų darbo rato siurblys, pagamintas iš ketaus arba „duplex“ nerūdijančiojo plieno, pasižymintis puikiomis pratekėjimo savybėmis, kurios sumažina užsikimšimo riziką darbo rato kanale. Siauras tarpas tarp dėvėjimosi žiedų užtikrina aukštą efektyvumą.
TVIRTA IR PATIKIMA KONSTRUKCIJA
Trumpa veleno viršutinė dalis sumažina veleno lenkimo jėgą ir prailgina sandariklio bei guolio tarnavimo laiką.
Variklis sukurtas naudojimui panardinus. Karštis sukoncentruojamas ties statoriaus šerdimi dėl geresnių aušinimo savybių.
Nerūdijančio plieno velenas suteikia maksimalaus tvirtumo ir atsparumo agresyviems skysčiams.
Dvigubo mechaninio sandariklio sistema. Du mechaninių veleno sandariklių komplektai veikia nepriklausomai vienas nuo kito, kad užtikrintų dvigubą patikimumą. Šios tarpinės gaminamos arba iš volframo karbido (WCCR) ar silicio karbido (SiC) priklausomai nuo pumpuojamo turinio.
„Griplock™“ sandariklio sistema. Patikimas užsifiksavimas prie veleno, nėra trinties su guma, nėra varžtų su sriegiais ir negadinamas velenas.
Variklio kabelis „SUBCAB®“ specialiai sukurtas naudojimui su panardinamais įrenginiais.
SIURBLIO MONTAVIMO BŪDAI
Panardinamas siurblinėje (P)
Pusiau nuolatinė panardinama siurblio instaliacija. Panardinimo siurblinėje instaliacija, kada siurblys montuojamas ant dvigubų kreipiamųjų strypų su automatine jungtimi prie slėginio atvamzdžio.
Kilnojamas (S)
Kilnojama panardinamo siurblio instaliacija. Kilnojamas siurblys su žarnos jungtimi arba flanšu prijungimui prie išleidimo vamzdžio.
Sausa vertikali instaliacija (T)
Vertikali, nuolatinė, sausa siurblio instaliacija. Šis panardinamas siurblys montuojamas sausoje siurblinėje su jungės jungtimi prie įsiurbimo ir slėginio atvamzdžio.
Sausa instaliacija (Z)
Horizontali, nuolatinė, sausa siurblio instaliacija. Šis panardinamas siurblys montuojamas sausoje siurblinėje su jungės jungtimi prie įsiurbimo ir slėginio atvamzdžio.